Brev:
Mad efter sygdom, grøntsager mv.
6. august 2009
Alder:
6 mdr.
Mad efter sygdom, grøntsager mv.
Hej Helen.
Nå så har jeg haft et par feberbørn.. så grød har ikke lige været på menuen et par dage. De ville slet ikke ha det mens de har været syge. Den ene med opkast - er det normalt?
Men må de små få grøntsager som er vendt på panden - eller SKAL det være kogt?
Kunne man forestille sig at der fandtes en "plan" på mad at gå ud fra. Jeg synes som tvilling mor det kan være noget uoverskueligt og finde på nye smagsindtryk....men noget der passe nogenlunde til deres alder?
Overskudet er ikke altid så meget til stede.
Sanne