Brev:
Løfte hovedet
5. august 2009
Alder:
3 mdr.
Løfte hovedet
Hey Helen.
Jeg har en datter på 3 1/2 måned. Hun er overhovedet ikke glad for at ligge på maven. Men når hun gør, løfter hun hovedet i nogle få sekunder uden at bruge sine arme som støtte. Jeg prøver at placere hendes arme under hendes bryst. Men hun flytter dem og er igen ude at flyve.
Spørgsmålet lyder på, hvad jeg kan gøre for, at hun bruger armene til at støtte med og er dette helt" normalt"?
Tak på forhånd