Brev:
Mange bleer
4. august 2009
Alder:
13 mdr.
Mange bleer
Hej Helen
Som du ved har den lille gut det godt. Men der er en ting der undrer os.
Matthes laver ofte stort, selvom han nu er over 1 år. han har altid skidt meget. han kan godt komme op på en 6-7 lortebleer på en dag. er det for meget?
Det skal siges, at det for det meste har en fin konsistens altså ikke tyndt eller hårdt (undskyld detaljer). han har ikke ondt i maven og hans vægt har altid været stabil - lidt over gennemsnit. Matthes elsker mad og spiser en del, men kan sagtens sige stop når han er mæt. det er ikke store bleer han laver, for det meste alm størrelse nogle gange meget små leveringer...
Mener du vi skal være bekymret?
Med venlig hilsen
Lea