Brev:
Vil ikke falde i søvn
4. august 2009
Alder:
16 mdr.
Vil ikke  falde i søvn
Hei Helen.
Min datter på 16 mdr er lige begyndt igen i vuggestue igår efter 3 ugers ferie. Nu er det anden dag i træk her om aften når jeg kan mærke på hende at hun træt, så lægger jeg hende i seng, men så begynder hun at græde helt vildt og igår græd hun i over 1 time før hun slappede af og faldt i søvn.. Ligeså snart jeg tager hende op så er der ikk noget med hende og når jeg så har fået hende til at falde til ro så lægger jeg hende i seng igen, men så kan jeg tage hele turen igen med græd.
Jeg er enlig mor så det er lidt svært at be andre om at tage sig af hende da der kun er mig. Jeg har været alene med hende hele hendes liv. SÅ hun er kun vant til mig..
Men jeg vil høre hvad jeg skal gøre for at min datter ikk skal ligge og græde indtil hun falder i søvn. Hun har altid været glad for sin seng og har aldrig haft problemer med at ligge hende i seng.
Håber at du kan komme med nogle råd og idéer til hvad jeg kan gøre.
Med venlig hilsen
Thora