Brev:
Ingen særlig mad før kl. 10.30
24. juli 2009
Alder:
11 mdr.
Ingen særlig mad før kl. 10.30
Hej
Vi har også en datter på nu 11 mdr. hun har aldrig været den største spiser om morgen, men nu skal hun til at starte i dagpleje og det kunne være rart at sende hende afsted med fuld mave.
Hun har fra hun var lille kunne sove godt gennem natten uden mad og ikke haft lyst til noget om morgenen.
I dag, der ser hendes måltider ca. sådan ud.
Morgen ca. 7.30 - Lille yoghurt, spiser en ½ eller lidt frugtmos (har prøvet med diverse grød ingen held)
ca. 9 en mælk eller frugt
ca. 10.30 lidt grød
ca. 11.30 frokost - helt stykke rugbrød med diverse pålæg og lidt grønt.
ca. 15 lidt snack - bolle eller andet
ca. 17 aftensmad gerne kartoffelmos med grøntsager og kød
ca. 17.30 igen aftensmad med os
ca. 19 Vælling, majs ca. 200 ml.
evt en flaske omkring kl.23
Hun er en høj pige, der ikke mangler noget og vi har på fornemmelsen at det hun ikke spiser om morgen tager hun om eftermiddagen.
Nogle forslag