Brev:
Tørret frugt
24. juli 2009
Alder:
18 mdr.
Tørret frugt
Hej.
Min søn på 18 mdr er helt vild med tørret frugt, f.eks tranebær og abrikos.
Gælder det for dette som for rosiner, at børn ikke må få for meget af det? Hvor meget kan jeg give ham? Hvad er det der ikke er godt ved det?
Hilsen Jane