Brev:
Grød, rytme, plan
24. juli 2009
Alder:
6 mdr.
Grød, rytme, plan
Hej Helen
Jeg er den heldige mor til tvillinger... og forsøger at få noget grød igang. Men synes det er umuligt og få til at passe. Jeg har givet flaske helt fra 1 måned frem til nu. Jeg har forsøgt indimellem siden 4,5 måneds alderen og introducere grød...og nu for cirka tre uger siden er jagten for alvor gået ind. De er født 12/1-09 - fem uger for tidligt. Men får jeg at vide virker til at være fint med.
Rytmen har været så som så det sidsts stykke tid pga sommervarmen. Så det har gjort jobbet endnu mere besværligt...
Nå men..det ser ud til at fremtidens rytme ser nogenlunde sådan ud.
Vågen cirka 06.00 - 07.30 (08.00)
igen 9.30-12.00
igen 12.00 - 14.30 (15.00)
igen 17.00-17.30
Putte til nat 19.30
Hvordan vil du foreslå jeg griber grøden an? - og andre måltider for dan sags skyld.
Pt har jeg givet omkring 10.30 og 17.15..cirka. eller efter deres sidste lur...men det lykkes sjællendt. Jeg vil helst ikke gi meget senere end 17.30 da de ellers ikke vil spise så meget til natten 19.30.
Meen jeg synes ikke altid det lykkes mig så godt. De tager omkring 10 theskefulde...efter laaang tids prøven til (ingen pres)..alt andet MME og vælling til nat. De får en gang MME mellem 02.00 og 03.30.
Hilsen mig