Brev:
Flaske, nej tak ...
24. juli 2009
Alder:
5 mdr.
Flaske, nej tak ...
Hej Helen.
Min dreng på 5 måneder vil ikke spise, han har fået flaske siden han var 3 måneder og det er gådet fint, der har ikke været nogle problemer med at få ham til at spise, men her på det sidste har det været så svært, han nægter vender hovedet hver gang flasken kommer, han vil gerne selv lege med den, han putte den ind i munden og så ud igen, men sutte det vil han ikke.
Han græder når jeg har prøvet nogle gange, og det ender med at jeg stopper med at prøve venter en time og så prøver jeg igen, nogle gange med held ander gange uden. Jeg tilbyder ham mad hver 4 time som han ikke vil spise så en time sener prøver jeg igen og der er det efterhånden også svært at få ham til at spise, han får noget grød sent eftermiddag, det vil han gerne spise, men det er ikke en dl han spiser før det bliver for meget og så græder han. Han er bare så pivet når han ikke spiser, jeg kan ikke lægge ham fra mig i 2 min uden han græder... Når han spiser får han ca 200 ml..
Han vejer ca. 7,3 og er 68 lang.
Hilsen Cherie