Brev:
Bider sig selv
22. juli 2009
Alder:
14 mdr.
Bider sig selv
Hej Helen,
Kan du forklare hvorfor Marcus 14 mdr. bider sig selv? Det sker både når han er begejstret og glad og når han er frustreret eller ked af det. Det er rigtig mange gange om dagen det sker. Han bider rigtig hårdt i armen, i hånden eller i fingrene. Det er så hårdt at han ryster helt og der kommer tandmærker. Han bider også mig nu og da, men ikke med nogen regelmæssighed.
Kan/skal vi gøre noget eller går det over af sig selv?
Nu siger vi til ham at han skal holde op og fjerne hans arm/hånd fra munden. Jeg er begyndt at se bort når han gør det, men er ikke sikke på at det er det rigtige at gøre.
På forhånd tak for hjælpen.
Mange hilsner
Liselotte