Brev:
Motorik - 4 mdr.
21. juli 2009
Alder:
4 mdr.
Motorik - 4 mdr.
Hej Helen
Min søn nærmer sig med hastige skridt 5 måneder (om 14 dage) og mit spørgsmål går på hans motorik.
Han har enkelte gange vendt sig fra mave til ryg, men aldrig den anden vej. Jeg øver meget med ham, cykler med benene og lader ham ligge på maven, så meget det nu er muligt. Han har aldrig været vild meget og var dårlig til det i starten, men de sidste par uger er det blevet meget bedre.
Bør jeg være bekymret over min søns langsomme udvikling og hvordan får jeg ham til at trille? Han er for tiden meget opmærksom på sine fødder og griber fat i dem - kunne man udnytte det på nogen måde, så han lærer at trille?
Kærlig hilsen
Tina