Brev:
Ammestop - 4 mdr.
26. juni 2009
Alder:
4 mdr.
Ammestop - 4 mdr.
Hej Helen
Jeg har med succes nu ammet mit barn i 5 mdr. Obs at hun er 6½ uge for tidlig født. Hun tager ikke nok på længere af min mælk og jeg er egentligt også parat til at stoppe med amningen.
Jeg kan bare ikke helt finde en god løsning at gøre det på. Hun tager rigtig godt imod både grød og sutteflaske, så en plan med en kombination af begge ville være godt. Jeg mangler bare en plan således at at overgangen bliver rolig for os begge.
Venligst Rikke