Brev:
Junior seng - 2 år, 4 mdr.
25. juni 2009
Alder:
2 år, 4 mdr.
Junior seng - 2 år, 4 mdr.
Hej Igen.
Min søn på 28 mdr. skal være storebror om 2 måneder. Vi er derfor begyndt at snakke om, at han skal have en stor seng (så baby kan få hans tremmeseng) men han skal selvfølgelig ikke føle at han skal give sine ting til baby.
Derfor overvejer vi nu at han skal have en større seng, så har vi også tid og overskud til at vænne ham til sengen, i tilfælde af at han begynder at stå ud af sengen mm.
Jeg synes også det efterhånden er hårdt at løfte ham ned og op af sengen.
Men hvornår er han klar ??
Vi læser/ synger for ham om aftenen, og når vi går ud, læser han selv i en bog eller hører musik - så han står ikke og vil med os ud igen. Og vi har også snakket om, hvis han kommer ind til os efter vi har puttet ham, må vi jo bare med det sammen følge ham ind igen.
Håber du har et godt råd.
Venlig hilsen
Gitte.