Brev:
Vågner efter 45 minutter dagen igennem
24. maj 2009
Alder:
2 mdr.
Vågner efter 45 minutter dagen igennem
Hej igen Helen.
Først tak for dit tidligere svar.. vi har fulgt dine råd, men desværre uden den store succes...
Louie er i på tirsdag 10 uger - og sover stadig kun 45 min af gangen i dags timerne..uden afvigelser overhovedet!!
Jeg kan for det meste ligge ham i en stillestående vogn og så falder han i søvn af sig selv 80 procent af gangene - vågner så efter 45 min, nogen gange uden sut i munden andre gange er den stadig i munden. han har klud og er svøbt!!
han er stadig træt, kan lulle ham og han putter ansigtet ind i kluden.. fsalder hen.. MEEN vågner igen kort tid efter alt fra 1 min til 10 min. så er det lullen igen.. samme mønster- jeg har også forsøgt at gå med ham når han vågner... samme mønster her!!
når han så kommer op, er han oftes smilende, MEEEEN er MEGET træt efter 30-45 min igen.. jeg har forsøgt at gå lange ture med ham.. det hjælper heller ik...
Natten er fin, han spiser mme 7 gange i døgnet og er en stor bebs.
Hva skal jeg gøre...??