Brev:
Min pige vil ikke spise - 4 mdr.
23. maj 2009
Alder:
4 mdr.
Min pige vil ikke spise - 4 mdr.
Hej Helen
Vi har en lille pige på lidt over 4 måneder. Hun har i en længere periode på ca. 6 uger nægtet at spise sin mælk!!! Det er en KAMP at give hende mad hver gang og det kan tage helt op til 1½ time!!!! Vi har prøvet at nægte hende mad når hun kun tager i mellem 20-60 ml. Så venter vi 2 timer eller 3. og så prøver vi igen... Nogle gange spiser hun så ca. 160 ml efter vi har nægtet hende mad... Men de fleste gange starter vi bare forefra og KÆMPER med at få noget i hende!!! Idag har vi så prøvet at give hende noget frugtmos. For vi synes at hun dog skal bare have noget at spise!!! Og det spiste hun med velbehag!!
Men hvad gør vi??
Håber du har nogle gode råd til os!!!
Hilsen
Første gangs forældrene