Brev:
Sove hos mor og far - 11 mdr.
23. maj 2009
Alder:
11 mdr.
Sove hos mor og far - 11 mdr.
Hej Helen.
Nu er Valdemar blevet 11 måneder, og gud hvor tiden går hurtigt.
For 1½ måned siden havde han feber og blev indlagt med feberkramper. siden da er han kommet ind i vores seng sidst på natten.
Før kom han ind til os mellem 4 og 6 og sov så videre til ca. 7-7.30
MEN
nu er han begyndt allerede at ville ind til os klokken 1, og sover så kun til kl 06.
Han kommer i seng som han plejer 19.30-20.00.
Jeg synes faktisk at det er rigtig hyggeligt og nyder det:), men er også bange for at det vil blive svært at vænne ham fra det jo ældre han bliver. for vi (min mand og jeg) er enige om, at næste gang jeg bliver gravid (vi regner med at starte projekt baby når han er 2-2½ år) så skal han ud af sengen.
Mit spørgsmål er hvad din mening er omkring vores situation?? og hvad du har (hørt) af erfaringer??
Tror du at han vågner tidligere fordi vi forstyrrer ham, eller er det bare en naturlig del af hans søvn??
Venlig hilsen
Maibrit