Brev:
Anden mad end brystmælk
20. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Anden mad end brystmælk
Kære Helen,
Jeg har tvillinger som er 3 måneder gamle den 24 maj. Sedan en måned tilbage har jeg givit supplement til brystmelk med NAN HA. Det går fint med den ene tvilling men den andre vægrer bestemdt at tage flaske. Jeg har førsøget mange mange ganger og har nu givit op. Er nu lidt bekymret før jeg synes at han ikke helt virker som han får nok mad. Han er lidt slø om eftermiddagen om om aftnen grader han meget og somner først efter at ha suttet på brystet flere ganger efter kort søvn. Om natten sover han fint mellem 7 og 12.30 seden vogner han hver 1.5 timer.
Jeg er meget trøtt og vil gerne finden en løsning hvor jeg hved at han får nok og hvor jeg kan få lidt længre mellem spisningerne. Kan jeg starta at ge ham anden mad end formula? eller hvad rekommenderer du.
Mange tak før svar ! =)