Brev:
Rigelig med mælk!... nogen gange...
19. maj 2009
Alder:
1 mdr.
Rigelig med mælk!... nogen gange...
Hej Helen!
Generalt har jeg en god mælkproduktion, men de to dage om ugen hvor min mand er på arbejde der falder produktionen drastisk. Det føles som om den næsten går i stå.
Min søn (på 8 uger) tager godt på, så jeg er ikke bekymret for hans vægt.
Det fungerer udemærket som det er nu, jeg malker ud til fryseren når der er godt med mælk og det suplerer vi med når der ikke er nok, samt at han får lov at sutte lidt længere (særlig om natten), så der kommer gang i produktionen igen.
Men kan disse op og nedture stresse produktionen så den går helt i stå?
Jeg tror grunden til at det går i stå er at jeg vist er temmelig udkørt efterhånden. 8 uger med konstant afbrudt søvn... det bliver jo brugt som tortur.
Så jeg vil også gerne vide hvornår vi kan stoppe de natlige amninger? og hvordan gør vi det bedst?
På forhånd tak
Med venlig hilsen
NilleMor