Brev:
Nedskæring af flasker + lure
18. maj 2009
Alder:
8 mdr.
Nedskæring af flasker + lure
Kære Helen
Hvornår skal vi nedtrappe endnu en flaske med mme om dagen?
Vores datter får lige nu - flaske inden middagslur, aftensflaske før sovetid og sen aftenflaske.
Hvornår siger man som hovedregel at hun kan være i stand til og undvære middagsflasken og den sene flaske og kun sove igennem fra aften til næsten morgen på aftensflasken ved sengetid?
Hvor gamle er børn/babyer ca når man dropper formiddagsluren? og hvad siger man normalt om deres vågne periode når vores datter snart nærmer sig 9 mdr´s alderen, lige nu er hun ca. vågen i 3 timer af gangen.
Vores datter er startet i vuggestue for en lille uges tid siden og hun virker glad men lidt ekstra træt, hun er også tæt på og vise tegn til og kravle så småt.
F.eks i dag har hun sovet 2 timer til formiddag og 2 timer her til eftermiddag - er det helt ok taget i betragtning hvad der sker lige nu i vores hverdag eller er det for meget? Det påvirker ikke hendes nattesøvn hvor hun også sover fint.
Glæder mig til dit svar.
Hilsner og tak for en dejlig brevkasse.