Brev:
Overgang med familiemad mv
18. maj 2009
Alder:
8 mdr.
Overgang med familiemad mv
Kære Helen
Har du et god råd/tip til hvordan vi får integreret vores aftensmad til vores datter mere og mere?
Vi kører stadig med grøntsagsmos, da hun ofte ikke giver og have et stykke kartoffel eller kød i hånden. Har også prøvet og give med gaffel uden nogen succes - så det ender med hjemmelavet grøntsagsmos med ske ;-) Jeg prøvede forleden og mose lidt ris med rødspætte som vi selv fik til aften men det ville hun ikke have.
Er lidt på "bar" bund om hvordan vi kommer videre i projekt "familiemad" - for det er jo vejen frem.
Hun er vild med rugbrød og spiser kun det til frokost - hvor meget siger man ca. et barn på snart 9 mdr (8 1/2 nu) kan spise af det og føle sig mæt?) ved godt det er forskelligt fra barn til barn)
Håber på et god råd - du plejer altid og have et par vise ord til os med på vejen ;-)
Hilsner herfra