Brev:
Ser kostplanen okay ud?
18. maj 2009
Alder:
9 mdr.
Ser kostplanen okay ud?
Hej Helen,
Nu er Line efterhånden blevet 9 mdr (d 24. ). Det går bare rigtig godt med hende, hun er glad og smilende. Hun kravler og rejser sig og går rundt ved alt ting.
Dog synes jeg ikke rigtig at hun spiser så meget. Der følger lige en kostplan på hvordan vores dag ca ser ud:
kl 4 ammes, sover lidt videre
kl ca 6 vågner og vi står op
kl 7 havregrød med sødmælk, smør og lidt frugtmos dertil vand eller mælk i kop.
kl 8.45 - 9.30 sover formiddagslur, efter storebror er aflv i børnehave
nogle gange lidt frugt eller 1/4 bolle med ost og dertil vand i kop, når hun vågner fra formiddagslur andre dage kun lidt vand.
kl ca 11.30 frokost rugbrød med leverpostej, pølse, smøreost eller anden pålæg. Agurk eller f.eks pasta i hånd. Dertil vand i kop. Hun spiser meget lidt, nogle dage kun 3-4 hapser, hun tager der ud af munden og undersøger det. For så at smide det på gulvet. De dage hvor hun ikke spiser meget får hun lidt grød ved siden af.
kl ammes og puttes til middagslur, sover ca 2 - 2½ time.
kl 15 yougurt med banan og sveskemos og lidt frisk frugt i hånden, dertil vand i kop.
kl 17.30 Aftensmad, hun får det samme som os. spiser heller ikke meget her.
kl 18.30 ammes
kl ca 23.30 flaske med 250 ml vælling og puttes til nat.
Som du kan se ammer jeg stadig 3 gange i døgnet, burde jeg gå ned til 1 eller 2 amninger?
Hvordan ser kostplanen ud? - spiser hun nok?
Hun ryster på hovedet når hun begynder ikke at vil have mere..:-)
På forhånd tak.
Hilsen Laila