Brev:
Mad og stop med amning - 6 mdr.
18. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Mad og stop med amning - 6 mdr.
Hej
Jeg har en søn på 6 mdr. Vil du hjælpe mig med en madplan? Han får både mos og grød. Vi skal ud af døren kl. 7.40 da storesøster skal i bh og hun går i udflytterbh.
Har du et godt råd til at stoppe amning? og så går over til flasken. Jeg har ikke lyst til at amme mere og han vil bare ikke tage imod flasken.
Mange tak.
Hilsen Cecilie