Brev:
Fedtstof i mos
17. maj 2009
Alder:
4 mdr.
Fedtstof i mos
Hej Helen.
Jeg er lige begyndt at give min søn mos og grød.
Jeg har fået at vide at jeg skal veksle mellem det fedtstof som jeg putter i, men hvorfor kan jeg ikke bare give en tsk Livets Olie hver gang - som indeholder både omega 3, 6 og 9?
Kan jeg mose en avocado i - det er der jo også gode fedtstoffer i, og det vil gøre mosen dejlig cremet. Men må babyer få avocado?
Min søn er halv asiat. Han er dalet 2 kurver ned i længde. Tror du ikke at det kan have noget med hans gener at gøre? Og hvad betyder det egentlig at baby falder i div kurver? Jeg kan se på jeres side at det må de ikke. Men babyer vokser vel ikke præcis ens - vi ender jo i hvert fald ikke med at se ens ud.
På forhånd tak,
Hilsen Laursen.