Brev:
Overtræt
16. maj 2009
Alder:
1 mdr.
Overtræt
Hej Helen
Vi har lige fået en lille pige. Hun sover godt om natten, men vi har noget hyr med at få hende til at falde til ro når hun skal sove om dagen. Hun er vågen i et par timer hvorefter hun bliver træt. Vi lægger hende til at sove. Hun vågner så efter godt 20 til 30 minutter hvor hun så køre helt op i det røde felt. Så bruger vi mellem 1 og 2 timer på at få hende til at falde i søvn derefter. Gode råd eller tips er velkomne...
Det er muligt det hele er helt normalt? Det er vores første barn.
Med venlig hilsen
Michael