Brev:
Mme - hvilken slags
15. maj 2009
Alder:
4 mdr.
Mme - hvilken slags
Hej Helen
Efter mange overvejelser har jeg besluttet, at Frederik skal lære at tage en flaske en gang imellem. Jeg er glad for at amme ham og han trives også fint med det - men det stresser mig enormt aldrig at kunne være væk hjemmefra i mere end max 2 timer ad gangen og altid skal tænke på, om far nu ringer, at han er vågen og ked af det, fordi han er sulten.
Så derfor har jeg besluttet at det skal forsøges, om han vil tage en flaske, så far også har en mulighed for at passe ham, mens jeg f.eks er til møde, på tur med vores datter eller lign en gang imellem.
Men jeg er i tvivl om hvilken mme der er bedst at starte med til ham. Han har nok en lidt sart mave, så jeg vil helst ikke smadre den for meget for at opfylde mine behov. Så hvad vil du anbefale?? og hvor meget skal vi tilbyde ham i en flaske - et helt måltid eller bare lidt så han kan klare sig til mor kommer tilbage?
Med venlig hilsen
Frederiks mor