Brev:
Madplan og sovevaner
14. maj 2009
Alder:
6 mdr.
Madplan og sovevaner
Hej Helen,
Så fik jeg også meldt mig ind og jeg har haft stor glæde af at læse dine breve og gode råd til andre mødre.
Jeg har Emma på 6 ½ måned ( 8.8 kg og 71 cm ).
Hun sover meget lidt om dagen. Vores plan er nogenlunde sådan her:
06:00 Vågner og ammes
08:00 Øllebrød med 2 strøg mme og frugtmos
08:30 Sover ( 30 -45 min )
09:30 Ammes
11:00 Risgrød med frugtmos ( 100 ml af mit mælk i grøden )
12:00 Sover ( 45 min )
13:30 Ammes
17:30 Grøntsagsmos med fisk eller kylling
18:45: Ammes
19:00 Sover og så sover hun til kl 06 næste morgen.
Jeg ved godt at hun sover længe om natten, men det er måske også derfor at hendes lure om dagen er så korte ?
Skal jeg begynde at give hende mere mad eller er det fint som det er nu ?
Tak for en god brevkasse.