Brev:
Bad og svømning
12. maj 2009
Alder:
15 mdr.
Bad og svømning
Kære Helen,
Min datter på 15 md, var da hun var 7 md, ude for en ulykke, hvor hun fik varm suppe over sig, på kroppen.
Hun var igennem et ubehageligt forløb på hospitalet, med forbindinger, aftagelse af forbinding hver 3 dag i karbad osv.
De prøvede virkelig at gøre badet rart for hende, med legetøj og babymusik.
Efter denne periode, hader hun simpelthen at bade. Jeg føler det som et overgreb på hende, når jeg bader hende. Jeg har skåret det ned til ca. 1 gang om ugen. Før ulykken elskede hun at bade.
Nu er jeg begyndt at bade sammen med hende i bruseren, og det er hun lidt mere tryg med.
Har du nogle gode råd? For jeg syntes bare det er så synd at hun skal være så ked af at være i vandet.
I øvrigt ville jeg høre dig om hvad du syntes om at jeg evt. tog hende med i svømmehallen? Måske ville hun reagere anderledes på at der er andre børn i vandet som hygger sig, osv??
Kærlig hilsen
den fortvivlede mor