Brev:
Søvn om dagen for dreng på 19 uger
12. maj 2009
Alder:
4 mdr.
Søvn om dagen for dreng på 19 uger
Hej Helen
Min dreng er nu 4 1/2 mdr- 19 uger gammel. Han er godt begyndt på grød som han får ved faste tidspunkter. Jeg ammer ham også.
I lang tid har han været god til at sove en time formiddag og 2 timer eftermiddag. Men nu kokser det helt. Han sover 2 timer formiddag ca måske mindre og så stortset ik mere.... Jeg prøver at fastholde ham i rytmen, men det er svært når han bare ligger og skriger i barnevognen. Jeg har forsøgt ALT; trille, gåture og ekstra mælk. Men intet synes at virke. Når jeg tar ham op er han i fint humør. Han klør i øjne og næse og blir pyllert men sove vil han IK!
Han sover godt og igennem om natten. Han blir puttet kl. 19-19.30 og så sover han indtil næste morgen kl. 5-6.
Kan det være et tigerspring der gør at han ikk vil sove om dagen???
Han er en nysgerrig fyr som der er ved at være godt gang i. Jeg orker ik flere ture med ham....
Hilsen Marianne