Brev:
Utrøstelig om natten - 3 år, 10 mdr.
12. maj 2009
Alder:
3 år, 10 mdr.
Utrøstelig om natten - 3 år, 10 mdr.
Hej Helen.
Jeg har et spørgsmål omkring min søn på snart 4 år. Han overgik sig selv i nat, med at skrige fuldstændig hysterisk, og græde, sparke og gispe efter vejret pga. han skreg så meget.
Jeg føler mig fuldstændig magtesløs, for der er ikke noget der hjælper overhovedet. Jeg prøver at berolige, jeg tager ham op i armene (hvis jeg kan), jeg stryger ham over ryggen, lader ham være men er tilstede, og ja jeg prøver ALT, men intet hjælper.
Jeg prøvede så i nat at "vække" ham, for han virker som om han sover når han får de flip, men lige meget hjalp det, han spjætter med benene og siger han ikke kan være der, han griber op i luften efter han legetøj som ikke er der, alt imens han er fuldstændig hysterisk - kan du ikke fortælle mig hvad jeg kan stille op, og hvordan jeg forholder mig når han får de "anfald".
Der går da heldigvis lang tid imellem, men i nat var det bare så strygt så jeg sad og havde det rigtig skidt bagefter, da min kæreste måtte træde ind og fortælle mit barn at han er 3 år og NU skal han sove, (det hjalp...men ikke måden jeg ønsker at løse problemet, da der blev talt med store bogstaver, og han er jo i bund og grund meget ulykkelig) ..
Kan du hjælpe med gode råd til at takle lign. situationer?