Brev:
Søvn og søvnbehov - 13 mdr.
7. maj 2009
Alder:
13 mdr.
Søvn og søvnbehov - 13 mdr.
Hej Helen
Har endnu en gang brug for lidt hjælp. Jeg læste i et andet brev at børns lure ikke må være længere en 2,5 timer på en dag.
Min søn sover meget i dagplejen om formiddagen sover han 1-1.5 time og to timer til middag. Tænker om det er derfor han først vil sove ved 21.00 tiden om aftenen?
Har sagt til hans dagplejemor at hun skal vække ham om formiddagen efter 30-45 min. det har hun gjort og nu sover han ved 20. tiden, MEN hun synes det er meget forkert at vække ham osv. er det det? Sidst jeg skrev var du inde på at han måske kunne springe luren over, så synes da en lille lur må være bedre end ingenting, men det synes hun bestemt ikke..
Er helt i vildrede om det er synd for ham eller om hun har ret i sin holdning.
Hilsen Linda