Brev:
Bestik og tallerken
28. april 2009
Alder:
13 mdr.
Bestik og tallerken
Hej Helen
Har lige to spørgsmål til.
Vores dreng kan spise med gaffel hvis vi sætter maden på den og kan så småt også med skeen uden det ryger af.
Hvornår er det tid til at han selv skal øve sig i at få maden på gaflen?
Når vi stiller en tallerken foran ham med mad på begynder han at lege med den og løfte den op i luften og smider den på gulvet. Kan han på nuværende tidspunkt lære at lade den være eller er det ok han undersøger og leger med den?
Hilsen Linda