Brev:
Svært ved at falde i søvn - 13 mdr.
28. april 2009
Alder:
13 mdr.
Svært ved at falde i søvn - 13 mdr.
Hej Helen
Vores dreng som lige er blevet 13 måneder er begyndt at blive rigtig ked af det hver gang han skal sove. Det er værst om aftenen.
Han viser træthedstegn som han plejer og normalt kan vi putte ham og imens vi synger falder han i søvn.
Så snart vi ligger ham ned nu græder han meget meget højt, han forsøger at rejse sig i sengen og stopper med at græde hvis han får lov, men så snart vi nærmer os noget der minder om vores putteritual, begynder han at græde og skrige igen.
Vi har ladet ham prøve at mosle men det resultere i at han bliver ved indtil han begynder at græde fordi han er overtræt.
De sidste dage er han faldet i søvn sent og ved at han sidder på mine knæ imens jeg strækker og bøjer benene (så han kommer op og ned i luften) i mens vi hviler pande mod pande og jeg synger en sang.. det er jo bare ikke så holdbart i længden ;o)
Har du et godt råd eller en forklaring?
Hilsen Linda