Brev:
Gråd ved spisning!
7. april 2009
Alder:
1 mdr.
Gråd ved spisning!
Kære Helen,
Så har jeg fået en dejlig lille datter, hun er nu næsten 1 mdr. Vi har af flere grunde ikke kunne amme, hvilke i sig selv har været et kæmpe nederlag og stor sorg. Men min søn på nu 2½ år blev heller ikke ammet og er idag sund og rask, så jeg er fortrøstningsfuld!
Vi er nu igang med at finde en rutine med flaskerne. Indtil videre har det ikke været en dans på roser. Hun tar' flasken og spiser afslappet i ca 5 min. derefter skriger hun og er en ren flitsbue, som kunne tyde på hun har ondt i maven, men når jeg tar' hende op bøvser hun ikke og slapper ikke af før hun får flasken i munden igen og så starter vi forfra.... Det er så ærgeligt at hun ikke nyder det... vi har prøvet to forskellige flasker og bruger nan1 pro.
Mit spørgsmål lyder, om du har et godt råd, måske til en anden erstatning eller hvordan vi kan få et afslappet mad-ritual?
Med venlig hilsen
Susanne