Brev:
Plan for dagen og behov for amning
7. april 2009
Alder:
7 mdr.
Plan for dagen og behov for amning
Hej Helen,
Jeg skrev til dig for en lille måneden siden omkring mad og rytme, og jeg synes at det stille og roligt går fremad med vores søn. Han er begyndt at spise mere og mere af den "almindelige" mad, men han er stadig mest glad for brystet. Jeg følger din plan med 6 amninger i døgnet og han får ikke bryst mere om natten for det meste. Jeg tænker dog at vi skal til at skære lidt mere ned for amningerne, men jeg er lidt i tvivl om hvor mange gange han skal ammes når han er 7 måneder. Kan derfor godt bruge lidt inspiration hertil..
Jeg synes ikke rigtig at han drikker så meget når han får vand af koppen til sin mad, men hvor meget væske har de egentlig brug?
På forhånd tak for hjælpen