Brev:
Udtrapning af mælk om natten
7. april 2009
Alder:
6 mdr.
Udtrapning af mælk om natten
Kære Helen, tak for en god brevkasse!
Kan læse mig til, at du skriver at barnet ikke har brug for mælk om natten efter den 6 måned.
Men hvordan letter man denne overgang???
Min datters aften/nat ser ud som følger;
19.30 Flaske, og sover
23.00 Prøver at få hende til at spise igen, indtager max 100 ml.
Vågner i løbet af natten 2 gange, får mælk
Kl 6 Flaske, sover til 7.30
Så alt i alt har vi en god nat, da hun falder i søvn med flasken i munden om natten.
Over natten spiser hun samlet ca 150, da hun ikke bruger sut, er svært at vide om hun reelt er sulten, eller bare vågner og skal have hjælp til at finde ro igen...
Tak!!!!!!!!!!