Brev:
Søvn og sove igennem
6. april 2009
Alder:
5 mdr.
Søvn og sove igennem
Hej Helen
Tak for din hjælp. Dejligt at se, at det virkede.
Nu er der dukket et nyt problem op:(
Noah er nu lidt over 5 måneder og er vågen omkring 5 gange hver nat. Han får udelukkende mme, men får naturligvis grød til middag og grøntsagsmos om aftenen.
Han spiser godt om dagen. Får en flaske mellem 8-9. Grød ca. 12 efterfulgt af flaske. kl. 15-16 lidt flaske. Kl. 18 grøntsagsmos. Kl. 19.00 flaske. Er derefter vågen mellem 3-5 gange, hvor han får lidt mad hver gang, meget skiftende mængde. I disse dage tømmer han ca. 2 flasker hver nat.
For 1½ uge siden var i sommerhus, hvor Noah sov i eget værelse for første gang. Her sov han virkelig godt og var kun vågen 1 gang hver nat. Derfor flyttede vi ham ind på eget værelse, da vi kom hjem, det har dog ikke ændret meget. Han er stadig vågen mellem 3-5 gange. Han vågner dog ikke helt, men græder bare.
Vi giver ham allomin 2 i flasken om natten, mens han om dagen får grøn allomin. Vælling måtte vi desværre stoppe med, da han skreg voldsomt, da han fik det og bare gjorde ham mere sulten.
Det virker til at han er sulten om natten, men er i tvivl om det virkelig er det. Sutten vil han ikke altid ha.
Har du nogle tips til bedre søvn?
Han blir puttet ml. 19-20 og sover til 6-7 tiden.
Venlig hilsen
Noahs forældre.