Brev:
Mad ved dagplejen
6. april 2009
Alder:
5 mdr.
Mad ved dagplejen
Hej Helen,
Først vil jeg lige sige 1000 tak for dine uddybende svar, man kan virkelig bruge dem til noget.:-)
Olivia er kommet godt igang med ske-maden, har nu fået risgrød med frugtmos 5 dage, og det glider bare ned, hun spiste allerede en dl første gang, så det er jeg virkelig glad for.
Hun skal starte i dagpleje om 1 måned, og jeg kunne godt tænke mig en ca.plan over mad, da jeg stadig gerne vil amme hende, det jeg kan. Hun skal være i dagplejen fra kl.7.45 til kl. 16.00.
Håber du vil hjælpe mig. :-)