Brev:
Sidde selv - 7 mdr.
2. april 2009
Alder:
7 mdr.
Sidde selv - 7 mdr.
Hej Helen,
Hvordan er det med børn og det med at sidde selv.
Min datter er næsten 7 mdr. Må hun med hjælp komme op og sidde selv på gulvet? (uden at blive stablet med puder). Eller må hun først komme op og sidde når hun selv kan gøre det uden hjælp?
Jeg synes der er forskellige retningslinier på dette område, alt efter om man spørger fysioterapeuter eller SP.
Kan du forklare mig, hvad der er rigtigt så jeg ikke skader den lille ryg.
Venligst fra A/M