Brev:
Arp i øjenbrynene
2. april 2009
Alder:
1 mdr.
Arp i øjenbrynene
Hej,
Jeg har en dejlig lille dreng på 6 uger.
Mit spørgsmål går på hvordan jeg får bugt med arp i øjenbrynene? (hvis det er arp?) Det er sådan nogle gullige flager!
Min sundhedsplejerske siger jeg skal købe Locobase Repair på apoteket! Smøre det på, og lade det sidde i 20 min tid, hvorefter jeg skal tage en stofble og nuldre det væk - denne behandling skal jeg foretage en gang om dagen til det er forsvundet.
Hvad er din mening om dette, og hvad ville du foreslå?
Med venlig hilsen
Julie
Ps. Hvornår kan jeg begunde at lære ham rytmer i hverdagen? fx soveritualer osv.?