Svar: Fladt baghoved - 5 mdr.
3. maj 2004
Alder:
5 mdr.
Kære frustrerede forældre
Jeg kan sagtens forstå jeres situation og det er mit helt klare indtryk at I er meget opmærksomme på problemet og gør, hvad I kan i hverdagen.
Jeg ved at man inde på babyparadis.dk kan købe en amerikansk pude, som hjælper med at rette 'skæve kranier'. Jeg kender den ikke i praksis, men det var da et forsøg værd. Brug den f.eks. i liften, når I er ude at køre med barnevognen osv.
Derudover vil jeg anbefale jer at tale med en fysioterapeut. Jeres sundhedsplejerske burde kunne henvise jer til en. Fysioterapeuten kan hjælpe hvis jeres datter f.eks. pga lejring har fået stramme halsmuskler og har brug for hjælp til at få disse løsnet op.
Jeg ønsker jer alt mulig held og lykke.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske