Brev:
Spytter maden ud - 9 mdr.
1. april 2009
Alder:
9 mdr.
Spytter maden ud - 9 mdr.
Hej Helen.
I løbet af den sidste uges tid er Valdemar nogle gange begyndt at spytte sin mad ud efter at han har siddet og tygget lidt på det.
Vi har set på om der er nogen sammenhæng i hvad det er han spytter ud og det er da absolut ikke. både blødt og hårdt ryger ud, og det er ikke det samme der ryger ud hver gang.
troede nemlig at han måske var øm i gummerne, men selv rugbrød med tunsalat ryger ud.
Tænker så at det måske er fordi at han træner sin mundmotorik, for han laver virkelig en mærkelig/sjov mund inden han begynder at skubbe maden ud med tungen.
Jeg håber da at du har en forklaring på min lille mands opførsel?? :)
Venlig hilsen Maibrit
ps. stadig ingen tænder.. men nogle gange ser det ud til at han klør sine gummer ved at tage underlæben ind i munden.