Brev:
Hvad må man drikke - juicebrikker?
31. marts 2009
Alder:
19 mdr.
Hvad må man drikke - juicebrikker?
Hej Helen,
Liva er blevet glad for de her juice-brikker som er dejligt praktiske, og hun synes er spændende.
Jeg giver aldrig appelsin men kun æble eller fersken/drue saft. Er det OK når det ikke er dagligt men måske én hver 2. - 3. dag?
Vi giver altid Liva tynd the til morgenmaden. Normalt pebermynte the og aldrig sødet. Er der nogle the-typer man fraråder til småbørn? Det er vist nemmere end at spørge hvilke man godt må give.
Med venlig hilsen
Mie