Brev:
Temperamentsfuld pige - 15 mdr.
25. marts 2009
Alder:
15 mdr.
Temperamentsfuld pige - 15 mdr.
Hej
Nu er det ved at være et stykke tid siden, jeg sidst har skrevet.
Jeg har en meget temperamentsfuld datter, som jeg også tidligere har skrevet. Nu er hun omkring de 15 mdr. og hun prøver os af hele tiden. Hvis hun ikke får siden vilje bliver hun godt gal eller nogle gange hvor de andre børn i vuggestuen vil kramme, røre hende bliver hun også godt gal.
Når hun bliver gal, ryger op i det røde felt, har hun svært ved at komme ned igen.
Hvordan kan jeg hjælpe hende på bedst vis at slappe af igen.
Jeg har prøvet at distrahere hende med musik, lege og noget af hendes ynglingslegetøj. Men lige meget hjælpe det.
Hun har jo fra først dag været meget temperamentsfuld. Hun ved hvad hun vil, og det er også et godt tegn, men igen hvordan lærer hun at tackle sit temperament?
Håber at du endnu engang kan hjælpe mig her.
På forhånd tak
Hilsen Ulla og Isabell