Brev:
Samvær
3. maj 2004
Alder:
6 mdr.
Samvær
Hej
Jeg er for nylig flyttet sammen med min kæreste, som har en søn på 6 mdr.
Vi har selvfølgelig en masse spørgsmål, men ligenu er der især to der presser sig på.
1. Med reference til det svar du har givet en anden bruger med hensyn til at barnet er en uge hver sted, skriver du at det er vigtig at barnet har sit eget værelse. Er det nødvendigt for et barn på 6 mdr?
Vi vil ham allesammen det bedste, men har faktisk ikke værelser i lejligheden til at give ham hans eget værelse. Hvornår bliver det nødvendigt for et barn at have sit eget værelse.
2. Vi vil meget gerne begynde at have Josef hos os, så snart som muligt. Ligenu tager min kæreste ud til hans ex kæreste og hans søn hver anden dag. De bor i Vanløse og vi bor på Vesterbro. Hvilke forberedelser skal vi gøre os for at gøre vores hjem så "baby" venligt som muligt og hvordan gør vi det bedste for Josef?
Har selvfølgelig en masse andre spørgsmål jeg brænder inde med, da det jo også er svært at være tredie mand i denne konstellation, eller fjerde mand er det jo. Er der nogle steder på Vesterbro jeg kan få rådgivning af en sundhedsplejerske eller en anden der ved noget om disse situationer?
Mange hilsner fra
Heidi Østergaard