Brev:
At sidde selv - 7 mdr.
25. marts 2009
Alder:
7 mdr.
At sidde selv - 7 mdr.
Hej Helen
Er det normalt at min datter på 7 mdr + 1 uge ikke kan sidde selv endnu?
Hun triller fra mave til ryg og tilbage hele tiden, og rundt i hele stuen.
Hun sidder fint med støtte og i høj stol med puder, men kan slet ikke sidde selv, heller ikke i kort tid.
Håber at du nyder det gode vejr :-)
Hilsen Julie