Brev:
Indkøring i vuggestue - 12 mdr.
25. marts 2009
Alder:
12 mdr.
Indkøring i vuggestue - 12 mdr.
Kære Helen,
Selvom der går lidt tid før jeg modtager svar tilbage, vil jeg alligevel spørge dig om noget i forbindelse med indkøring af min søn i vuggestue.
Jeg synes nemlig det er gået alt for hurtigt, men jeg ved ikke om det er mig, som mor, der føler det er svært og jeg blander det sammen med svære følelser, eller om det er tacklet forkert.
Min søn startede mandag, her var jeg og min søn i vuggestuen et par timer, han spiste lidt formiddagsmad med, og vi legede lidt. Tirsdag var det samme formiddag, og herefter gik primær kontaktpersonen med min søn udenfor sammen med de andre børn. Jeg blev indenfor, og da det gik rigtig godt med at være ude, bad de mig om at gå et stykke tid. Min søn kom med indenfor og spiste med, og jeg hentede ham inden de skulle sove.
Han havde haft det rigtig godt og havde ikke været ked af det. Onsdag kom vi og jeg legede med ham et kvarters tid, herefter bad de mig om at gå, og så ville de ringe når jeg skulle komme igen, alt efter hvordan han havde det, så måske spiste han der og måske sover han der.
Jeg føler det hele går meget stærkt, idag onsdag sagde jeg ordentligt farvel og vinkede, han blev meget ked af det. Jeg lader ikke min søn se at jeg synes det er svært, og gik med det samme. Plejer en indkøring at gå så stærkt? er det godt for min søn? - han har ikke været ked af det, og de synes han er glad og trives dernede.
med venlig hilsen
Tina