Brev:
Morgenmadsprodukter
24. marts 2009
Alder:
15 mdr.
Morgenmadsprodukter
Hejsa så er jeg her igen;-)
Har lige et enkelt lille spørgsmål som min kæreste og jeg er uenig om.
Jeg har købt "fiber sund original" fra AXA uden tilsat sukker, et morgenmads produkt. Ved ikke om du kender det?
Vores datter på 15 mdr ELSKER det ovenpå A-38. Min kæreste mener ikke det er godt at give et lille barn, da han mener at det er noget man kun giver hvis der er problemer med afføringen? Det er sødet med dadler som min kæreste ej heller mener er helt godt?
Håber du kan hjælpe os med denne lille uoverensstemmelse;-)
Tak og knus fra mamma;-)