Brev:
En 3 årigs søvn
3. maj 2004
Alder:
3 år, 6 mdr.
En 3 årigs søvn
Vi har en datter på 3 1/2 år som sover utroligt dårligt om natten. Hun har endnu ikke sovet en nat igennem. Natten til i dag har hun været vågen hver anden time. Det virker som om hun drømmer meget - hun sidder op i sengen og siger noget værre vrøvl, der tyder på at hun har haft en drøm.
Vi har endnu en datter på 7 år, men da hun var 3 1/2 år sov hun fint og godt om natten. Hun tog 12-13 timers søvn uden at være vågen, er der virkelig sådan en forskel på børn og deres sovevaner?
Hilsen Nina