Brev:
Ideer til forskellige typer af grød, og hvornår man giver hvad.
3. marts 2009
Alder:
5 mdr.
Hej Helen.
Jeg vil lige høre dig til om du kunne give nogle gode ideer til forskellige typer af grød, og hvornår man giver hvad.
Kærlig hilsen Lisa