Brev:
Græder når hun sover
23. februar 2009
Alder:
7 mdr.
Græder når hun sover
Hej Helen.
Jeg skriver til dig fordi vores 7 mdr gamle datter græder op til flere gange i søvne, både om dagen hun sover i vognen, men også om natten. Hun sover når hun græder og er meget svær at trøste. Vi er nødt til at tage hende op og holde hende helt tæt ind til os og sige hendes navn flere gange og nusse hende ved ansigtet. Hun sover stadig i soveværelset hos os.
Jeg tænker meget over hvorfor hun mon græder sådan i søvne? Det skærer helt ind i hjertet for hun er normalt ikke en pige der græder. Har du nogle forslag til os og drømmer hun måske?
Hun er meget aktiv og kryber rundt om dagen, så hun får mange sanseindtryk som jeg tænker skal bearbejdes, men syntes jo ikke hun skal græde af det. Håber du har nogle ideer til en måde vi kan hjælpe hende på?
Med venlig hilsen
Louise