Brev:
Sko med støtte
23. februar 2009
Alder:
15 mdr.
Sko med støtte
Hejsa!!
Bare et hurtigt spørgsmål: Mathilde er nu 15 mdr og har gået rigtigt fra hun var 13 mdr. Så de første par sko er slidt op:0). Hun går rigtig stabilt og prøver endda at "løbe".
Hun skal ha nyt fodtøj nu, mit spr er så er det ok at hun fra nu af har sutsko på (bløde skinfutter) eller skal hun stadigvæk har bløde sko m støtte.
Med venlig hilsen
Lisa